bokomslag Luxury strategy - break the rules of marketing to build luxury brands
Samhälle & debatt

Luxury strategy - break the rules of marketing to build luxury brands

Vincent Bastien

Inbunden

419:- (519:-)

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

Fri frakt vid köp över 99:- för medlemmar.

  • 408 sidor
  • 2012
Explores the diversity of meanings of "luxury" across different markets as well as the impact of social networks and digital developments on the luxury strategy. This book provides a blueprint for the effective management of luxury brands and companies at the highest level, including human resources and financial management.
  • Författare: Vincent Bastien
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780749464912
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 408
  • Utgivningsdatum: 2012-09-03
  • Förlag: Kogan Page

Öppettider för butik

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Öppettider idag: