bokomslag Integriertes Marketing-, Vertriebs- Und Kundenmanagement
Samhälle & debatt

Integriertes Marketing-, Vertriebs- Und Kundenmanagement

Richard Hofmaier

Inbunden

719:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 220 sidor
  • 2014
This work concisely presents methods for integrated marketing, sales, and customer management, and is orientated to practice and implementation. It sketches a modern and forward-looking marketing approach for domestic as well as international small, mid-sized, and large firms in the BtB market.

  • Författare: Richard Hofmaier
  • Illustratör: 50 Schwarz-Weiß-Tabellen 89 Schwarz-Weiß-Abbildungen
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9783110354294
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 220
  • Utgivningsdatum: 2014-03-31
  • Förlag: Walter de Gruyter