Ny
479:-
Uppskattad leveranstid 2-6 arbetsdagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 199:-
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt - oavsett om det handlar om att bygga ettbvarumärke, sälja varor eller sprida ett budskap.
Influencer marketing i praktiken presenterar beprövade arbetssätt och metoder samt aktuell forskning inom området. Dessutom innehåller boken fallstudier, övningsuppgifter och intervjuer med experter.
Influencer marketing i praktiken vänder sig till dig som studerar marknadsföring och kommunikation, det vill säga framtidens annonsör, men kan också användas som inspirations- och kunskapskälla för dig som exempelvis arbetar på en reklambyrå eller marknadsavdelning.
Influencer marketing i praktiken presenterar beprövade arbetssätt och metoder samt aktuell forskning inom området. Dessutom innehåller boken fallstudier, övningsuppgifter och intervjuer med experter.
Influencer marketing i praktiken vänder sig till dig som studerar marknadsföring och kommunikation, det vill säga framtidens annonsör, men kan också användas som inspirations- och kunskapskälla för dig som exempelvis arbetar på en reklambyrå eller marknadsavdelning.
- Format: Häftad
- ISBN: 9789152363324
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 230
- Utgivningsdatum: 2022-08-15
- Förlag: Sanoma Utbildning