bokomslag Effizienzanalyse im Marketing
Samhälle & debatt

Effizienzanalyse im Marketing

Maik Hammerschmidt

Pocket

1229:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 336 sidor
  • 2006
Konzeptionelle und theoretische Grundlagen der EffizienzanalyseDas Konzept der relativen Marketingeffizienz: Theoretische Grundlagen und AnalysemethodenDie Data Envelopment Analysis als Methode zur Analyse der relativen MarketingeffizienzEmpirische Untersuchungen
  • Författare: Maik Hammerschmidt
  • Illustratör: 44 schwarz-weiße Tabellen 22 schwarz-weiße Abbildungen Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783835002968
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 336
  • Utgivningsdatum: 2006-05-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag