bokomslag Ziele, Aufbau und Umsetzung von Kinderclubs als Marketinginstrument im Sport - Möglichkeiten und Grenzen am Beispiel FCB und BVB
Sport & fritid

Ziele, Aufbau und Umsetzung von Kinderclubs als Marketinginstrument im Sport - Möglichkeiten und Grenzen am Beispiel FCB und BVB

A Mika S Möller S Basaran S Möller S Basaran

Pocket

799:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 3-8 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 44 sidor
  • 2012
  • Författare: A Mika, S Möller, S Basaran, S Möller, S Basaran
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783656128298
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 44
  • Utgivningsdatum: 2012-03-19
  • Förlag: Grin Verlag