bokomslag Werbecharaktere im Umfeld fiktionaler Medienwelten
Samhälle & debatt

Werbecharaktere im Umfeld fiktionaler Medienwelten

Anja Spilski

Pocket

1229:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 306 sidor
  • 2011
Anja Spilski analysiert in vier experimentellen Studien, ob ein Transfer von erfundenen Charakterbedeutungen aus Filmen oder TV-Serien in die Werbung hinein gelingen kann, oder ob Konsumenten Fiktion und Informationen auerhalb der Fiktion voneinander trennen.
  • Författare: Anja Spilski
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783834926784
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 306
  • Utgivningsdatum: 2011-01-13
  • Förlag: Gabler