Välj butik

Visa alla butiker

    Sustainability Marketing - A Global Perspective, 2nd Edition

    Sustainability Marketing - A Global Perspective, 2nd Edition

    Frank-Martin Belz • Ken Peattie

    729:-
    • Häftad
    • 320 sidor
    • 2012
    The 2 nd edition of Sustainability Marketing: A Global Perspective continues to focus on different levels and disciplines of sustainability marketing including marketing, business and sustainability or environmental management.

    Finns boken i butiken?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    80487

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 1-3 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Frank-Martin Belz, Ken Peattie
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 1
    • ISBN: 9781119966197
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 320
    • Utgivningsdatum: 2012-08-31
    • Förlag: Wiley

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag