Välj butik

Visa alla butiker

    bokomslag Social Communication in Advertising: Consumption in the Mediated Marketplace

    Social Communication in Advertising: Consumption in the Mediated Marketplace

    Stephen Kline •Sut Jhally • Jacqueline Botterill

    689:-
    • Häftad
    • 683 sidor
    • 2005

    Now available in a significantly updated third edition to address new issues such as the Internet and globalization, Social Communication in Advertising remains the most comprehensive historical study of advertising and its function within contemporary society. It traces advertising's influence within three key social domains: the new commodities industry, popular culture, and the mass media that manages the constellation of images that unifies all three.

    The third edition includes:

    * discussion of new technologies and issues, from the Internet to globalization

    * updated and expanded examples and illustrations

    * revisions throughout to address recent developments in advertising scholarship and the latest trends in advertising practice

    Finns boken i din butik?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    272125

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Stephen Kline, Sut Jhally, Jacqueline Botterill
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 3
    • ISBN: 9780415966764
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 683
    • Utgivningsdatum: 2005-10-18
    • Förlag: Routledge

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag