bokomslag Service och bemötande 1 - Lärobok
Samhälle & debatt

Service och bemötande 1 - Lärobok

Meg Marnon

Spiral

459:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Hos dig inom 1-4 arbetsdagar

Fri frakt vid köp över 99:- för medlemmar.

  • 118 sidor
  • 2013
  • Serie: GY2011
Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.
  • Författare: Meg Marnon
  • Format: Spiral
  • Upplaga: 1
  • ISBN: 9789173792714
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 118
  • Utgivningsdatum: 2013-09-24
  • Del i serien: GY2011
  • Förlag: Thelin läromedel

Öppettider för butik

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Öppettider idag: