Välj butik

Visa alla butiker

    bokomslag Service och bemötande 1 - Lärobok

    Service och bemötande 1 - Lärobok

    Meg Marnon

    459:-
    • Spiral
    • 118 sidor
    • 2013
    • Serie: GY2011
    Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.

    Finns boken i din butik?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    253686

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Meg Marnon
    • Format: Spiral
    • Upplaga: 1
    • ISBN: 9789173792714
    • Språk: Svenska
    • Antal sidor: 118
    • Utgivningsdatum: 2013-09-24
    • Del i serien: GY2011
    • Förlag: Thelin läromedel

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag