bokomslag Rethinking Marketing: The Entrepreneurial Imperative
Samhälle & debatt

Rethinking Marketing: The Entrepreneurial Imperative

Minet Schindehutte Leyland Pitt Michael Morris

Pocket

839:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Hos dig inom 16-25 arbetsdagar

Fri frakt vid köp över 99:- för medlemmar.

  • 352 sidor
  • Serie: Prentice Hall Entrepreneurship
This book rethinks the basic building blocks of marketing with an entrepreneurial perspective.Asks questions suing a "what if?" compass in which the emphasis is on asking the right questions, rather than finding the right answers. For entrepreneurs looking to make sense of the many new contributions that have redefined marketing.
  • Författare: Minet Schindehutte, Leyland Pitt, Michael Morris
  • Format: Pocket
  • ISBN: 9780132393898
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 352
  • Del i serien: Prentice Hall Entrepreneurship
  • Förlag: Financial Times/Prentice Hall

Öppettider för butik

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Öppettider idag: