bokomslag Online-Marktforschung
Samhälle & debatt

Online-Marktforschung

Holger Lutters

Pocket

1029:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 332 sidor
  • 2004
Grundlegung und Rahmenbedingungen der Online-MarktforschungReaktive Datenerhebung im InternetNicht-reaktive Datenerhebung im InternetGestaltungsvariablen der Online-MarktforschungPositionsbestimmung der Online-Marktforschung im Methodenkanon der Markforschung
  • Författare: Holger Lutters
  • Illustratör: Mit 101 AbbU37 Tab
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783824482016
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 332
  • Utgivningsdatum: 2004-10-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag