Välj butik

Visa alla butiker

    Managing Media Companies : Harnessing Creative Value, 2nd Edition

    Managing Media Companies : Harnessing Creative Value, 2nd Edition

    Annet Aris • Jacques Bughin

    639:- (899:-)
    • Häftad
    • 400 sidor
    • 2009
    The authors of this book have made an in depth study of the strategies and management practices of leading media companies and have identified the core competences media companies need to have to win in the new world.

    Finns boken i butiken?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    222066

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Annet Aris, Jacques Bughin
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 2
    • ISBN: 9780470713952
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 400
    • Utgivningsdatum: 2009-04-30
    • Förlag: Wiley

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag