bokomslag Kulturmarketing als Instrument zur Attraktivitätssteigerung von Städten
Historia

Kulturmarketing als Instrument zur Attraktivitätssteigerung von Städten

Geb Hoeveler Nathalie Jöckel Geb Hoeveler Jöckel Nathalie Geb Hoeveler Jöckel

Pocket

1759:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 168 sidor
  • 2005
  • Författare: Geb Hoeveler Nathalie Jöckel, Geb Hoeveler Jöckel Nathalie, Geb Hoeveler Jöckel
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783838687469
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 168
  • Utgivningsdatum: 2005-05-13
  • Förlag: Diplom.de