bokomslag Kreativitt als Bestandteil der Markenidentitt
Samhälle & debatt

Kreativitt als Bestandteil der Markenidentitt

Evelyn Kstner

Pocket

1229:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 336 sidor
  • 2009
Dass Innovationen ihren Ursprung in kreativen Mitarbeitern haben, nimmt Evelyn Kastner zum Ausgangspunkt fur eine verhaltenstheoretische Betrachtung der kreativitatsfoerdernden Determinanten im Unternehmenskontext.
  • Författare: Evelyn Kstner
  • Illustratör: Dissertation Handelshochschule Leipzig 31 schw-w Abb, 62 schw-w Tab
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783834919854
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 336
  • Utgivningsdatum: 2009-12-11
  • Förlag: Gabler