bokomslag Interpersonelle Kommunikation im Konsumgtermarketing
Samhälle & debatt

Interpersonelle Kommunikation im Konsumgtermarketing

Ulrich Hummrich

Pocket

1009:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 209 sidor
  • 1976
Dariiber hinaus werden MOglichkeiten aufgezeigt, wie die Schliisselfiguren im interper sonellen KommunikationsprozeB angesprochen werden k6nnen, urn die interpersonel len Beeinflussungsvorgange im Sinne der Marketingpolitik zu "steuem".

  • Författare: Ulrich Hummrich
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783409367516
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 209
  • Utgivningsdatum: 1976-01-01
  • Förlag: Gabler