bokomslag Inte hur bra du är utan hur bra du vill bli
Samhälle & debatt

Inte hur bra du är utan hur bra du vill bli

Paul Arden

Häftad

169:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

  • 128 sidor
  • 2005






Den här boken är en ovärderlig hjälp på traven för alla som har framgång som målsättning i yrkeslivet. Den ger råd och tips på hur vi kan göra det otänkbara tänkbart och det omöjliga möjligt. Alla kan lyckas!

OM DU KÖR FAST, BYT PENNA.

DEN SOM ALDRIG MISSLYCKAS KOMMER FÖRMODLIGEN ALDRIG HELLER ATT LYCKAS.

ATT FÅ SPARKEN KAN VARA BRA FÖR KARRIÄREN.

HÅLL INGA FÖRELÄSNINGAR, GE FÖRESTÄLLNINGAR.


Det här är några insikter som Paul Arden vidareutvecklar. Mycket är ganska självklart när du läser det, men alla frågor är ju lätta när du har svaret. Roligt, smart och tänkvärt.


Paul Arden har lång erfarenhet i reklambranschen och arbetade länge på den välkända och ansedda reklambyrån Saatchi & Saatchi där han var ansvarig för några av Storbritanniens mest lyckade reklamkampanjer. Numera driver han ett filmproduktionsbolag.



  • Författare: Paul Arden
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9789185251346
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 128
  • Utgivningsdatum: 2005-07-06
  • Översättare: Ing-Britt Björklund
  • Förlag: Brombergs