Välj butik

Visa alla butiker

    Designing for the Digital Age: How to Create Human-Centered Products and Se

    Designing for the Digital Age: How to Create Human-Centered Products and Se

    Kim Goodwin • Foreword by:Alan Cooper

    569:- (749:-)
    • Häftad
    • 2009
    Whether you're designing consumer electronics, medical devices, enterprise Web apps, or new ways to check out at the supermarket, today's digitally-enabled products and services provide both great opportunities to deliver compelling user experiences and great risks of driving your customers crazy with complicated, confusing technology.

    Finns boken i butiken?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    269087

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 1-3 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Kim Goodwin, Foreword by:Alan Cooper
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 1
    • ISBN: 9780470229101
    • Språk: Engelska
    • Utgivningsdatum: 2009-02-28
    • Förlag: Wiley

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag