bokomslag Designing for the Digital Age: How to Create Human-Centered Products and Se
Data & IT

Designing for the Digital Age: How to Create Human-Centered Products and Se

Kim Goodwin Foreword by:Alan Cooper

Häftad

569:- (749:-)

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Hos dig inom 1-3 arbetsdagar

Fri frakt vid köp över 99:- för medlemmar.

  • 2009
Whether you're designing consumer electronics, medical devices, enterprise Web apps, or new ways to check out at the supermarket, today's digitally-enabled products and services provide both great opportunities to deliver compelling user experiences and great risks of driving your customers crazy with complicated, confusing technology.
  • Författare: Kim Goodwin, Foreword by:Alan Cooper
  • Format: Häftad
  • Upplaga: 1
  • ISBN: 9780470229101
  • Språk: Engelska
  • Utgivningsdatum: 2009-02-28
  • Förlag: Wiley

Öppettider för butik

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Öppettider idag: