bokomslag Das Management aktiver Kundenintegration in der Fruhphase des Innovationsprozesses
Samhälle & debatt

Das Management aktiver Kundenintegration in der Fruhphase des Innovationsprozesses

Christoph H Wecht

Pocket

1009:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 254 sidor
  • 2006
Fallstudien der frühen KundenintegrationKonzeptualisierung der frühen KundenintegrationSpezifische Kundenrollen der frühen KundenintegrationAblauf und Organisation der frühen Kundenintegration
  • Författare: Christoph H Wecht
  • Illustratör: 9 schw-w Tab 40 schw-w Abb
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783835001909
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 254
  • Utgivningsdatum: 2006-02-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag