bokomslag And, Sjael og KropⅠ
Filosofi & religion

And, Sjael og KropⅠ

Dr Jaerock Lee

Pocket

229:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 250 sidor
  • 2018

Folk vil som regel gerne have succes og leve lykkelige og behagelige liv. Men selv om man har både penge, magt og berømmelse, kan man ikke undslippe døden. Shir Huang-di, den første kejser i det antikke Kina, søgte efter en plante, som kunne give ham livets eliksir, men han undgik alligevel ikke døden. Ikke desto mindre fortæller Gud os i Bibelen, hvordan vi skal finde vejen til det evige liv. Dette liv flyder gennem Jesus Kristus.



Fra det øjeblik, hvor jeg tog imod Jesus Kristus og begyndte at læse Bibelen, gik jeg i gang med at bede inderligt om at forstå Guds hjerte. Efter syv år svarede Gud på mine utallige bønner og faster. Og da jeg åbnede den første kirke, forklarede han mig mange vanskelige tekststykker i Bibelen gennem Helligåndens inspiration. En lille del af dette omhandler detaljeret ”Ånd, Sjæl og Krop.” Dette er den mystiske historie, som lader os forstå menneskets oprindelse og dermed forstå os selv. Det er en redegørelse, som jeg ikke har hørt nogen andre steder, og det er derfor en ubeskrivelig glæde for mig at præsentere den her.



Når jeg har udbredt budskabet om ånd, sjæl og krop, har der været mange reaktioner og vidnesbyrd fra både Korea og udlandet. Mange har sagt, at de har realiseret sig selv, forstået hvilket slags væsen, de er, og fået svar på mange af de vanskelige tekststykker i Bibelen, ligesom de har fået forståelse for, hvordan man opnår det sande liv. Nogle af disse mennesker siger, at de nu har fået det mål at blive åndelige mennesker og at deltage i Guds guddommelige natur. De stræber efter at opnå det, som beskrives i Andet Petersbrev 1:4, hvor der står: ”Dermed har han også skænket os sine store, dyrebare løfter, så I ved dem kan slippe fri af forkrænkeligheden i denne verden med dens begær og få del i guddommelig natur.”

 

I Sun Tzus Krigskunsten står der, at hvis man kender sig selv og sin fjende, kan man aldrig tabe slaget. Budskabet i ”Ånd, sjæl og krop” kaster lys på de dybereliggende dele af vores ”selv”, og lærer os om menneskets oprindelse. Når først vi forstår dette budskab, vil vi også være i stand til at forstå ethvert andet menneske. Vi vil også lære, hvordan vi kan bekæmpe mørkets kræfter, som indtil nu har påvirket os, sådan at vi kan leve vores kristne liv i sejr.

  • Författare: Dr Jaerock Lee
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9788975579257
  • Språk: Danska
  • Antal sidor: 250
  • Utgivningsdatum: 2018-04-16
  • Förlag: Urim Books USA