Välj butik

Visa alla butiker

    An Introduction to the Economics of Information: Incentives and Contracts

    An Introduction to the Economics of Information: Incentives and Contracts

    Ines Macho-Stadler • J David Perez-Castrillo • In's Macho-Stadler

    469:- (559:-)
    • Häftad
    • 304 sidor
    • 2001

    Andra format:

    This is a graduate textbook on the theory of contracting under asymmetric information, a key part of modern microeconomic theory. It examines the characteristics of optimal contracts when one party has certain relevant knowledge that the other party does not. The various problems are presented in the same framework to allow easy comparison of the different results. This updated second edition substantially extends the exercises that test students' understanding of the material covered in each section.

    Finns boken i butiken?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    267840

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 5-9 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Ines Macho-Stadler, J David Perez-Castrillo, In's Macho-Stadler
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 2
    • ISBN: 9780199243259
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 304
    • Utgivningsdatum: 2001-03-08
    • Förlag: Oxford University Press, USA

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag