Välj butik

Visa alla butiker

    Varumärkesstrategi - Om konsten att utveckla starka varumärken

    Varumärkesstrategi - Om konsten att utveckla starka varumärken

    Frans Melin

    449:- (599:-)
    • Inbunden
    • 296 sidor
    • 1999
    Starka varumärken är ofta ett företags värdefullaste tillgång. Här får du en handfast vägledning i konsten att utveckla starka varumärken.

    Läs mer
    Med utgångspunkt i sin breda teoretiska och praktiska erfarenhet presenterar författaren ett stort antal innovativa begrepp och modeller, vilka fungerar som kraftfulla analysinstrument i samband med den varumärkesuppbyggande processen. Detta illustreras med hjälp av tre djupa fallstudier – Nicorette, Arla och Findus.

    Om författarna
    Frans Melin, ek.dr, är ansvarig för forskningen kring Strategic Brand Management vid Ekonomihögskolan, Lunds universitet.

    Finns boken i butiken?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    341848

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 1-3 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Frans Melin
    • Format: Inbunden
    • Upplaga: 1
    • ISBN: 9789147060153
    • Språk: Svenska
    • Antal sidor: 296
    • Utgivningsdatum: 1999-12-20
    • Förlag: Liber AB

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag