bokomslag Varumärkesstrategi - Om konsten att utveckla starka varumärken
Samhälle & debatt

Varumärkesstrategi - Om konsten att utveckla starka varumärken

Frans Melin

Inbunden

459:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Hos dig inom 1-4 arbetsdagar

Fri frakt vid köp över 99:- för medlemmar.

  • 296 sidor
  • 1999
Starka varumärken är ofta ett företags värdefullaste tillgång. Här får du en handfast vägledning i konsten att utveckla starka varumärken.

Läs mer
Med utgångspunkt i sin breda teoretiska och praktiska erfarenhet presenterar författaren ett stort antal innovativa begrepp och modeller, vilka fungerar som kraftfulla analysinstrument i samband med den varumärkesuppbyggande processen. Detta illustreras med hjälp av tre djupa fallstudier - Nicorette, Arla och Findus.

Om författarna
Frans Melin, ek.dr, är ansvarig för forskningen kring Strategic Brand Management vid Ekonomihögskolan, Lunds universitet.

  • Författare: Frans Melin
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9789147060153
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 296
  • Utgivningsdatum: 1999-12-01
  • Förlag: Liber