Välj butik

Visa alla butiker

    bokomslag The Triumph of Emptiness: Consumption, Higher Education, and Work Organization

    The Triumph of Emptiness: Consumption, Higher Education, and Work Organization

    Mats Alvesson

    219:- (249:-)
    • Häftad
    • 256 sidor
    • 2014

    Andra format:

    The book views the contemporary economy as an economy of persuasion where firms and institutions assign resources to rhetoric, image and reputation rather than production of goods and services. It examines critically phenomena such as the knowledge society, consumption, higher education, organizational change, professionalization and leadership

    Finns boken i din butik?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    79362

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 5-9 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Mats Alvesson
    • Format: Häftad
    • ISBN: 9780198708803
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 256
    • Utgivningsdatum: 2014-08-21
    • Förlag: Oxford University Press

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag