Välj butik

Visa alla butiker

    The Business Marketing Course: Managing in Complex Networks, 2nd Edition

    The Business Marketing Course: Managing in Complex Networks, 2nd Edition

    David Ford • Lars-Erik Gadde • Hakan Hakansson • a Snehota

    579:- (759:-)
    • Häftad
    • 304 sidor
    • 2006
    Business marketing (or industrial marketing as it was formerly called) involves the marketing of products and services to commercial enterprises, governments and other not-for-profit institutions for use in the products they, in turn, produce.

    Finns boken i butiken?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    299526

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson, a Snehota
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 2
    • ISBN: 9780470034507
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 304
    • Utgivningsdatum: 2006-10-31
    • Förlag: Wiley

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag