Välj butik

Visa alla butiker

    bokomslag Sustainable marketing

    Sustainable marketing

    Mikael Ottosson • Anders Parment

    399:- (559:-)
    • Häftad
    • 214 sidor
    • 2015

    How can we as consumers, company leaders or students have our needs met without adventuring the possibilities of future generations having their needs met?

    During recent years, the interest in sustainability issues in general and sustainable companies in particular has increased considerably, among consumers as well as company leaders, politicians, journalists and other groups. So far, there has been a lack of scientific literature reflecting a marketing perspective on the sustainability dimension. This book is the authors’ attempt to fill that void and contribute to making sustainability an integral part of marketing, for instance in business models, brands, and marketing communication.


    Honourable mention – Marketing Book of the Year 2014

    The Swedish version of the book was rewarded a special prize in The Swedish Marketing Foundation’s annual distinction Marketing Book of the Year in 2014.

    Finns boken i din butik?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    273326

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Mikael Ottosson, Anders Parment
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 1
    • ISBN: 9789144104850
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 214
    • Utgivningsdatum: 2015-02-13
    • Förlag: Studentlitteratur

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag