Välj butik

Visa alla butiker

    Strategic Management for Tourism Communities

    Strategic Management for Tourism Communities

    P Murphy • Ann E Murphy

    399:- (489:-)
    • Häftad
    • 2004
    • Serie: Aspects of Tourism

    Andra format:

    Strategic planning within a community framework is essential for tourism to reach its potential. This book combines the four principal functions of business management and stakeholder analysis to develop a model of collaborative decision making. This model offers a template for communities to understand and make the most of their tourism resources.

    Finns boken i butiken?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    301052

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Boken är tillfälligt slut

    • Författare: P Murphy, Ann E Murphy
    • Format: Häftad
    • ISBN: 9781873150832
    • Språk: Engelska
    • Utgivningsdatum: 2004-11-05
    • Del i serien: Aspects of Tourism
    • Förlag: Channel View Publications Ltd

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag