bokomslag Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
Samhälle & debatt

Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R

Evert Gummesson

Inbunden

529:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Hos dig inom 1-4 arbetsdagar

Fri frakt vid köp över 99:- för medlemmar.

  • 384 sidor
  • 2002
Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.

Läs mer

Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.

  • Författare: Evert Gummesson
  • Format: Inbunden
  • Upplaga: 3
  • ISBN: 9789147063970
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 384
  • Utgivningsdatum: 2002-01-18
  • Förlag: Liber AB

Öppettider för butik

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Öppettider idag: