Välj butik

Visa alla butiker

    bokomslag New Food Product Development: From Concept to Marketplace

    New Food Product Development: From Concept to Marketplace

    Gordon W. Fuller

    1329:-
    • Inbunden
    • 508 sidor
    • 2011
    This new edition of a bestselling text in food product development provides a comprehensive overview of the new food product development process. Stages of development are described in detail, beginning with sources of ideas, then moving through development, final screening, and introduction into the marketplace. With extensive experience in new food product development, the author outlines ways a company can organize for new product development and utilize available resources. He focuses on the roles, functions, and interactions of the members of the food product development team as well as other company departments and outside resources in the food product development process.

    Finns boken i din butik?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    338059

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 5-9 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Gordon W. Fuller
    • Format: Inbunden
    • Upplaga: 3
    • ISBN: 9781439818640
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 508
    • Utgivningsdatum: 2011-01-01
    • Förlag: Crc

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag