bokomslag Mediababe : nio steg till spännande jobb och nya kunder
Historia

Mediababe : nio steg till spännande jobb och nya kunder

Jacqueline Kothbauer

Pocket

85:-

Boken är slut online

  • 247 sidor
  • 2011
Idag kan vem som helst synas i media. Det har aldrig funnits så många tidningar, tv-program, radioprogram, sajter, webbtv och bloggar som nu. Men hur gör man för att synas i mängden? Och hur kan man använda sociala medier för att hitta nya spännande jobb och fler kunder? Vad har EU-ministern Birgitta Ohlsson, Blondinbella och fitnessprofilen Blossom Tainton gemensamt? De har alla använt media för att bygga sina karriärer. De är Mediababes. Jacqueline Kothbauer är journalist och föreläsare inom personal branding och media marketing. I Mediababe 9 steg till spännande jobb och nya kunder lär hon dig hur du på bästa sätt kan bli upptäckt och utvald i mediabruset, får attraktiva erbjudanden och hur du gör det enkelt för människor att rekommendera dig. Med 9 steg guidar hon i konsten att bygga ett personligt varumärke och ett värdefullt kontaktnät som ger intressanta jobberbjudanden och lönsamma kunder. 10 stjärnor avslöjar även hur de byggt framgångsrika karriärer och företag och ger sina inspirerande tips och råd: Blondinbella, Karin Adelsköld, Birgitta Ohlsson, Blossom Tainton, Lotta Lundgren, Isabelle McAllister, Victoria Skoglund, Ulrika Westerlund, Dr Åsa och Caroline Engvall. Alla använder de sociala medier och personlig PR för att lyckas. Här har du handboken. De har gjort det. Nu är det din tur! "Varför använder man inte sådan här litteratur i skolan? Den här boken är ju kanon!" Emelie Johnsson, student vid Linnéuniversitet "Oj vad jag blev inspirerad!" Nina Jansdotter, karriärcoach
  • Författare: Jacqueline Kothbauer
  • Formgivare: Jonas Lindén
  • Format: Pocket
  • Upplaga: 1
  • ISBN: 9789186675820
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 247
  • Utgivningsdatum: 2011-12-21
  • Förlag: Pocketförlaget

Öppettider för butik

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Öppettider idag: