bokomslag Marknadsföring: Teori och tillämpningar
Samhälle & debatt

Marknadsföring: Teori och tillämpningar

Philip Kotler Gary Armstrong Parment, Anders, PhD

Häftad

889:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-9 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 504 sidor
  • 2022
Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.
  • Författare: Kotler, Philip;Armstrong, Gary;Parment, Anders, PhD
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9781292404530
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 504
  • Utgivningsdatum: 2022-04-28
  • Förlag: Pearson