bokomslag Kulturell ekonomi : skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället
Samhälle & debatt

Kulturell ekonomi : skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället

Lars Aronsson Tom Mels Kjell Arvidsson Christer Foghagen Susanne Johansson Cecilia Möller Mattias Junemo Katarina Zambrell Hans Wessblad Jonas Bjälesjö

Häftad

269:- (339:-)

Boken är slut online

  • 311 sidor
  • 2007

Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen.

Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.

  • Författare: Lars Aronsson, Tom Mels, Kjell Arvidsson, Christer Foghagen, Susanne Johansson, Cecilia Möller, Mattias Junemo, Katarina Zambrell, Hans Wessblad, Jonas Bjälesjö
  • Format: Häftad
  • Upplaga: 1
  • ISBN: 9789144029887
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 311
  • Utgivningsdatum: 2007-08-01
  • Förlag: Studentlitteratur

Öppettider för butik

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Öppettider idag: