bokomslag Innehållsstrategi för sociala medier

Innehållsstrategi för sociala medier

Lena Leigert

469:-
  • Häftad
  • 95 sidor
  • 2015
Facebook funkar inte, säger man. Men är det verkligen Facebook som är problemet?



Den här boken visar hur du gör dina sociala medier till effektiva kommunikationskanaler med hjälp av genomtänkt och smart innehåll. För att stärka varumärket, skapa dialog, nå ut med nyheter och sälja mera.



Här får du verktygen som hjälper dig att ta fram en egen innehållsstrategi, så att du kan arbeta med content marketing i praktiken. Använd gärna den tillhörande övningsboken för att fördjupa dig i temamodellen, innehållsmatriser och publiceringsscheman.



Boken vänder sig till dig som arbetar professionellt med sociala medier på ett företag eller i en organisation, och är en fortsättning på boken Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (2009/2013) (ISBN 9789197981743).



Facebook fungerar! Instagram, Twitter och en massa andra kanaler också. Om du använder dem på rätt sätt. En medveten innehållsstrategi är vägen till en större publik och ett bättre genomslag. Har du råd att avstå?






Finns boken i din butik?

Boken finns inte i butik, men du kan köpa den i vår e-handel.

Köp i e-handel

Hos dig inom 1-3 arbetsdagar

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

  • Författare: Lena Leigert
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9789197981743
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 95
  • Utgivningsdatum: 2015-01-21
  • Förlag: Kreafon

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Idag