bokomslag How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding
Samhälle & debatt

How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding

D. B. Holt

Inbunden

319:- (459:-)

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

Fri frakt vid köp över 99:- för medlemmar.

  • 288 sidor
  • 2004
Distills the strategies used to create the world's most enduring brands into a fresh approach called "cultural branding". This book offers marketers and managers an alternative to conventional branding strategies, which often backfire when companies attempt to create identity brands.
  • Författare: D. B. Holt
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781578517749
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 288
  • Utgivningsdatum: 2004-10-01
  • Förlag: Harvard Business School Press

Öppettider för butik

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Öppettider idag: