Välj butik

Visa alla butiker

    HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with Featured Article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)

    HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with Featured Article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)

    Harvard Business Review

    239:-
    • Pocket
    • 224 sidor
    • 2013
    • Serie: HBR's 10 Must Reads

    Finns boken i butiken?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    314079

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Harvard Business Review
    • Format: Pocket
    • ISBN: 9781422189887
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 224
    • Utgivningsdatum: 2013-03-26
    • Del i serien: HBR's 10 Must Reads
    • Förlag: Harvard Business School Press

    Idag