bokomslag Digital marknadsföring

Digital marknadsföring

Roger Ström • Martin Vendel

499:-
  • Häftad
  • 2015
Med ny digital teknik kan marknadsföring skräddarsys efter individ och situation och bli mycket pricksäker. Konsumenter kan dessutom delta i och påverka företags marknadsföring, vilket innebär både utmaningar och möjligheter. Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.

Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Extra vikt fästs på detaljhandeln och co-creation mellan konsumenter och företag. Boken kan användas på universitet, högskola, KY utbildningar, utbildningsföretag och internutbildningar så väl som vid självstudier.

Finns boken i din butik?

Boken finns inte i butik, men du kan köpa den i vår e-handel.

Köp i e-handel

Hos dig inom 1-3 arbetsdagar

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

  • Författare: Roger Ström, Martin Vendel
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9789152331460
  • Språk: Svenska
  • Utgivningsdatum: 2015-08-07
  • Förlag: Sanoma Utbildning

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Idag