Välj butik

Visa alla butiker

    bokomslag Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns

    Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns

    Mario Pricken

    359:-
    • Häftad
    • 255 sidor
    • 2008
    Unraveling the creative process behind some of the most effective campaigns of recent years, Mario Pricken showcases over two hundred examples of international advertising from a wide range of media, including magazines, billboards, television, movies, and the Internet.Each chapter highlights different practical methods for creating innovative and unforgettable ads, with award-winning work from some of the most influential names in the industry. This second edition includes a completely revised and updated introductory chapter plus dozens of new examples that demonstrate a fascinating range of approaches.

    Finns boken i din butik?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    328344

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Mario Pricken
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 2
    • ISBN: 9780500287330
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 255
    • Utgivningsdatum: 2008-05-26
    • Förlag: Thames and Hudson Ltd

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag