bokomslag Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns
Konst & kultur

Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns

Mario Pricken

Häftad

359:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

Fri frakt vid köp över 99:- för medlemmar.

  • 255 sidor
  • 2008
Unraveling the creative process behind some of the most effective campaigns of recent years, Mario Pricken showcases over two hundred examples of international advertising from a wide range of media, including magazines, billboards, television, movies, and the Internet.Each chapter highlights different practical methods for creating innovative and unforgettable ads, with award-winning work from some of the most influential names in the industry. This second edition includes a completely revised and updated introductory chapter plus dozens of new examples that demonstrate a fascinating range of approaches.
  • Författare: Mario Pricken
  • Format: Häftad
  • Upplaga: 2
  • ISBN: 9780500287330
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 255
  • Utgivningsdatum: 2008-05-26
  • Förlag: Thames and Hudson Ltd

Öppettider för butik

för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

Öppettider idag: