Välj butik

Visa alla butiker

    Att skapa upplevelser - - från OK till WOW

    Att skapa upplevelser - - från OK till WOW

    Lena Mossberg

    349:- (479:-)
    • Häftad
    • 211 sidor
    • 2003
    Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion. Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel. Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.

    Finns boken i butiken?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    274538

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Boken är slut hos förlaget

    • Författare: Lena Mossberg
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 1
    • ISBN: 9789144026879
    • Språk: Svenska
    • Antal sidor: 211
    • Utgivningsdatum: 2003-08-29
    • Förlag: Studentlitteratur

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag